• s1.jpg
  • s2.jpg
  • s3.jpg
  • s4.jpg
  • s5.jpg
  • s6.jpg

Witamy na stronie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Rybacka „Nasza Krajna i Pałuki”.

Jesteśmy organizacją pozarządową działającą na mocy umowy ramowej z Samorządem Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Swoim działaniem obejmujemy powiększony od 2015 roku obszar 10 gmin: Nakło n. Notecią, Sadki, Szubin, Mrocza, Więcbork, Sępólno Krajeńskie, Kamień Krajeński, Żnin, Gąsawa, Rogowo.

Zapraszamy wszystkie osoby, organizacje, samorządy oraz przedsiębiorców, którzy chcieliby z nami współpracować w zakresie pełnienia naszej misji lub chcieliby uzyskać dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze oś. 4.

Zarząd Stowarzyszenia LGR „Nasza Krajna i Pałuki”

Strona główna / Doradztwo / Szkolenie i Posiedzenie Rady LGR
banery_lewe_mrrw
banery_lewe_mr
banery_lewe_por

Współpracujemy z

opzwwb
pfp
kpzpip
zszs
Gospodarstwo Rybackie Ślesin Sp. z o.o.
pdkip
banery_aw
pankarp

Newsletter

Zapraszamy do zapisania się do newslettera.

Logowanie





mapa inwestycji

Szkolenie i Posiedzenie Rady LGR
poniedziałek, 16 października 2017 11:25

 

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka

„Nasza Krajna i Pałuki”

serdecznie zaprasza

członków Rady, członków Zarządu oraz pracowników biura LGR

 

na POSIEDZENIE Rady LGR oraz SZKOLENIE dotyczące Podniesienia kompetencji osób zaangażowanych w procedurę wyboru operacji; SZKOLENIE bezpieczeństwa danych osobowych

 

które odbędzie się dnia 24 PAŹDZIERNIKA 2017r. o godz. 13:00

w Siedzibie Stowarzyszenia LGR; ul. Powstańców Wielkopolskich 6

 

Program:

 

13:00 – rozpoczęcie posiedzenia

13:00 –15:00 POSIEDZENIE Rady LGR związane z koniecznością naniesienia poprawek wskazanych przez Urząd Marszałkowski w naborze I,II,III

15:00 – Obiad

 

15:45 – 17:00 Przedstawienie informacji dotyczących podniesienia kompetencji osób zaangażowanych w procedurę wyboru w ramach LSR 2014-2020; Szkolenie z bezpieczeństwa danych osobowych

 

*         Cele ogólne; Cele szczegółowe; Przedsięwzięcia;

*         Wskaźniki produktu; Wskaźniki rezultatu;

*         Wskaźniki oddziaływania;

*         Kryteria oceny operacji;

*         Wyjaśnienie poszczególnych pojęć i definicji zawartych w kartach oceny operacji;

*         Omówienie zasady wykluczenia członków Rady z głosowania nad wyborem operacji;

*         Omówienie potencjalnych problemów mogąc pojawić się w trakcie oceny operacji;

*         Ogólne omówienie ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Podstawowe informacje związane z ochroną danych osobowych

 

 

Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 20.10.2017r.

telefonicznie pod nr 690-984-318/609-64-29-00 lub na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
Copyright © 2011. Realizacja: Nasza Krajny i Pałuk